أحدث المقالات

خبث الأم




أم راحت تزور أبنها الطالب ( سامي ) لمدة 3 أيام في لندن وهناك شافت إن إبنها ساكن مع وحده اسمها ( جيجي ) ..والأتنين متشاركين فى غرفة واحدة ..!! ولم تعلم   الام ماذا تصنع بس لاحظت إن ( جيجي ) حلوه و جذابه ،،،ف توقعت ان في علاقة بينهم ودة  خلاها تحس بالفضوووووول الشديد سامي قدر يقرا أفكار أمه و تصرف بسرعه وقال لأمه : أنا عارف إية اللي شاغال بالك و حبيت أطمنك إنه انا و جيجي مجرد زملاء متشاركين بالغرفه لا أكثر ولا أقل !!! 
الأسبوع اللي وراه .. جيجي قالت لسامي : من يوم سافرت أمك و انا مش لاقية  الطاسه الفضيه بتاعه السكر ... تفتكر أمك اخذتها معاها ؟سامي قال : أشك بهذ 
الشي , بس خليني ارسل لها ايميل علشان أتأكد

 و كتب الإيميل لأمه : أمي الحبيبه أنا لا أقول إنك( اخذتي) طاسة السكر الفضيه من بيتي .. و لاأقول إنك ( ما اخذيتيها ) بس الحقيقه إن الطاسة الفضيه ضاعت من أول دما رجعتي تحياتي سامي

 بعد كم يوم وصل له رد أمه على الإيميل و الرد يقول : عزيزي سامي أنا ما أقول إنك( تنام ) مع جيجي .. و لا أقول إنك ( ما تنام ) معاها..بس الحقيقه تقول.. إن الحقيقة لو هى بتنام في فراشها الخاص كانت لقت طاسة 
السكر الفضيه عليه من أول ما انا سافرت 
تحياتي أمك يا حمار

ليست هناك تعليقات